wish me luck

Matteplugg kvällen lång och jag känner mig ganska körd imorgon. Ögonen svider och jag vill helst kolla igenom alla olästa blogginlägg och dra en sovmorgon imorgon istället för specialidrott och förmodligen fys. MEN, nej for fan det ska jag inte för jag åker ju bort nu och kommer inte kunna träna förrän på söndag. Skönt men oskönt.

Efter det feta provet (kanske inte är så stort, det är ändå bara g-prov?) ska jag och handla inför resan upp. Finns ju knappt något bättre än att handla matsäck. Godis, kakor, muffins, bullar, dricka och allt sånt alldeles för gott som man behöver ha med sig för att fördriva tiden. Har jag nämnt att jag längtar tills stockholmsresan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0