kväll/natt/morgon


Kolla storbloggarn slänger upp en dagens!

Slänger upp ett inlägg innan jag snart somnar. Gick och lade mig runt 6 ungefär imorse så är ganska jättetrött nu. Riktigt rolig kväll/natt/morgon i alla fall som slutade med en promenad hem när solen redan gått upp. Äcklig känsla när det är ljust ute innan festen är slut. Men vill vi ha sommar i vårt kära Sverige så får vi ju leva med det.

Det blev ändå 4 timmars sömn innan jag åkte med Linn och snyltade lite påskbord hos hennes farmor. Riktigt gott smakade det och när jag kom hem somnade jag i solen på balkongen. Nu har jag nyss kommit hem från Lisa, som tvingade med mig massa choklad som hon fått från sitt jobb. Okej, jag kanske tog emot det med öppna armar. NU är det i alla fall dags för sängen så vi hörs imorgon. Natten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0