idag är det freeeeedag

Godmorgon!
Ska springa iväg till jobbet nu och jobba till kl 8 ikväll. Ser nästan lite fram emot det?? Hur som helst var jag uppe vid 8 och tog mig iväg till gymmet. Blev 5 km på bandet och lite styrka efter det. Jag tycker det är ganska tungt att köra på tom mage så svettas ihjäl efter typ 3 km. Har gjort mig en god sallad till lunch och sen ska Ida ha köpt en grill efter jobbet så vi ska försöka grilla haha. Det regnar just nu men det står att det ska bli sol ikväll så vi får väl hoppas på det.
 
Pratade med mamma i telefon igår och vi har ÄNTLIGEN bestämt ett datum då de ska komma hit. Har ju bara bott här i 8 månader så kan ju vara kul för dom att se hur jag bor någon gång innan jag flyttar igen. Jag längtar ihjäl mig i alla fall, till hela maj. Det kommer bli en himla bra månad känner jag på mig! Nu ska jag springa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0