jag är lyckligare nu

Min helg har återigen briljerat. Fredagen har jag ju redan avslöjat men lördagen gick från bra till jättebra på någon timma. Det var nämligen som så att jag var helt slut. Jättetrött och kände för en mysig kväll framför TVn med fina vänner, ja ni vet sånt där skönt häng. Samtidigt var det fester på diverse ställen men det lockade faktiskt inte. Sedan vid halv 11 slog det om och vi kunde inte låta bli längre. Så det slutade med att jag och Ida svidade om till partykläder, tog oss några shot och hamnade sedan på Husaren. Och ännu senare - efterfest. Och vilken jäkla rolig kväll det blev då!
 
På söndagen fick jag håret klippt innan jag insåg hur osugen jag var på en kväll hemma själv framför TVn och åkte till Amanda. Efter film och mys lämnade jag henne till att försöka sova några timmar innan hon skulle upp tidigt och jobba. Jag laddade istället för en ledig dag i solstolen. Och så blev det, tills solen gick i moln vid halv 3-tiden och jag drog upp på berget och tog ett varv runt milen. Och SHIT va stolt jag var! Jag trodde verkligen inte det efter napa, student och midsommar som förstört min kropp, men tydligen går det om man vill. En annan upptäckt jag gjorde under denna runda var min ormfobi. 3 ormar lyckades jag stöta på och den sista var fan inte liten. Svart också! Det var nog ormarna som tog den mesta av min ork för då gick pulsen upp i max.
 
Men nu ska jag sluta tjata. Jag kunde bara sagt att jag hade en bra helg men det kan ju vara kul att veta varför tänkte jag. Så då bjöd jag på det. Vi hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0