i'm talking here and now

Jag kanske ska sluta längta så mycket framåt och njuta av det som är här och nu istället. Får fundera på den.

Mår mycket bättre av att veta att Alma ska hjälpa till och se till att det där ring-åkandet efter båt faktiskt blir av. Sen har vi ju min födelsedag om en vecka också. Nej, sluta blicka framåt så mycket.

 

Jag har betat av en lång arbetsdag idag och sedan åkte jag vidare till nästa jobb - städning. Laddar inför en lika lång dag imorgon och kan inte låta bli att tänka på helgen då jag, Ida och Amanda åker till Sthlm. Det ska bli så mysigt att bo hos Frida och få komma bort lite. Hoppas på solglasögonväder!

 

Jag vet att det är dåligt med bilder nu för tiden men det beror mest på att jag saknar min iPhone och min ersättningsmobil kan jag inte ta kort med för det finns inget minneskort i. Jag kanske kan leta efter någon bild i arkivet som gör mig lycklig. Vi ska se...Först min favoritbild...

Sedan bilden som inte så många sett, där Ella inte längre ser ut som den med kontroll!

 


Kommentarer
Postat av: eellllaaaaa

hahahaha håller mig till första bilden, så mycket finare!!!!

2012-07-13 @ 16:52:04
URL: http://Ellas.devote.se
Postat av: Ella

haha och vadå, min tröja är inte smutsig elle elle elle??

2012-07-13 @ 16:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0