i can feel it

Vilken jäkla mysig dag! Jag väckte mig själv med en spring-gång-runda (!!) imorse och sedan käkade jag lite frukost och gjorde mig iordning för att åka till göteborg. Så vid 2 var jag och Ida nere i göteborg och vi hade bara en så himla skön dag måste jag säga. Fick med mig lite träningskläder hem från Gina Tricot och nu vill jag bara använda dem. Har ni ingen träningsmotivation så köp nya färgglada snygga träningskläder, det hjälper!!! Då både måste och vill man prova dem!
 
Kom hem vid halv 8 igen och käkade grillat med familjen och gäster så det blev en riktigt mysig kväll. Nu efter 2 riktigt sköna dagar ledigt är det dags för 2 dagar jobb. Men det är korta dagar. Imorgon är det ju fredag också och då väntar fina planer. Vad sommaren är underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0