honey i'm home

Nu är jag äntligen hemma! Något slog mig dock igår när vi stod där på Arlanda och väntade på våra väskor. Jag kom på att nu skulle jag ju inte längre vakna upp av att pappa väckte mig och sa att nu var frukosten klar. Sen skulle jag ta på mig bikinin och packa strandväskan för att åka ner till stranden och njuta av solen. Ingen mer svalkande Chang i handen och inga mer spring rolls till lunch. Inga mer friterade kycklingvingar och breezer på eftermiddagarna vid poolen, inget mer prutande på kvällarna i Patong och inga fler mysiga restauranger där det alltid är lika svårt att välja vilken currysort jag ska äta ikväll. Det känns ganska sorgligt med tanke på hur underbart vi faktiskt hade det. Men det är samtidigt skönt att vara hemma! Bara att jag absolut inte har någonting att göra just nu men vi får hoppas tiden går fort till ikväll för då jäklar ska vi fira min kära vän Ida som fyller 19 idag, GRATTIS! Jag har sett fram emot detta sen jag åkte och längtar som tusan! Ska bli så kul att få träffa (nästan) alla saknade på ett och samma ställe direkt när jag kommer hem. De andra saknade får jag träffa imorgon och på måndag!

Kan ju försöka slänga över alla bilder och kanske fota lite prutfynd idag också! Men först måste jag packa upp, och det är lite jobbigt för jag vill bara sitta och lukta på varenda plagg. Och då luktar inte dom instängd svett utan de luktar som underbar Thailand!

Kommentarer
Postat av: idapidanyckelpiga

louise du ska se att du kommer över det! det är inte så pjåkigt här hemma heller du vet.. asså lite potential har sverige;) och ja snart kommer du hit, då kommer du nog definitivt på andra tankar får vi hoppas! tack för gratulationen! :) puss på dig!

2012-01-21 @ 14:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0