Dec. 04, 2012

Godmorgon! Hade tänkt att ta mig till gymmet imorse efter julkalendern men att den där sängen och värmen alltid ska övertala en tvärtom.. Var där igår i alla fall och körde hårt. Milen på bandet plus bodypump! Äh vi kör imorn igen istället. Hade förresten en jäkligt fin ledig dag när jag väl kunde slappna av tillslut. Gick på stan, fikade hos Ella och Ida, gick på stan lite till, lagade kyckling-currygryta och tränade.

Idag blir det jobb, mitt sista långpass på Karl Johan innan jag åker härifrån ett tag. Kommer alltså till Skövde den 16 för några dagar där innan jag åker upp till Sthlm och sedan går flyget mot aussie den 20. Längtar efter mina juldagar i Skövde!! Kan inte vänta tills jag ska baka julgodis med Linn, ha luciafirande med mamma (en tradition vi har) och bara mysa och njuta!!

Nu blir det frukost!


Kommentarer
Postat av: Anonym

wiie, längtar!!!

2012-12-04 @ 10:19:05
URL: http://linnj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0