tystnad, tagning, explosion

Jag är så ledsen så ledsen för att jag inte skrivit här så mycket det senaste. Både måndag och tisdag har jag vart hemma från skolan efter 2 och sedan börjat jobba vid 3 så det är fullt upp. Hinner inte sova, inte se alla nya avsnitt som kommer ut och framförallt inte blogga! Idag när jag äntligen är ledig ska jag behöva skriva en inlämning i filosofi på 3 dataskrivna sidor. Som tur är blev jag lite inspirerad av Linns favorit polly och var tvungen att köpa mig en påse. Och som ännu mer tur är har jag fina planer inför kvällen. Måste bara bli klar med filosofiskiten... Och just de, jag har köpt mig en ny skjorta!!! Vill ni seeee?

Kommentarer
Postat av: fulida

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA SKÖVDES MODEDROTTNING

2011-09-28 @ 23:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0