from the sverige to berlin

Kvällens planer var nämligen en fika på pims med Pauline och Linn som var mycket trevlig. Fortsatte med Linn sedan på modevisning som var himla kul att se på faktiskt! Annars har kvällen vart som vanligt. Idoltittande och mobbninga av min familj. Har nämligen fått en till lillebror som också gillar att slåss. Hur undrar ni? Jo min systers (som inte bor här) kille har flyttat in. Hurra för blåmärken säger jag.

En god nyhet är dock att det finns en resa inbokad inom snar framtid. Yes, I'm going to Tyskland nämligen. I slutet på oktober någon gång, där vid lovet, blir det några dagar i Berlin. Handbollsmatch, shopping, bärs och bratwurst står på schemat. Skönt å få komma bort från det tråkiga Sverige. Längtar!

Jag vet, jag ser lite chockad ut på bilden. Men annars tyckte jag att den blev bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0