dear future Louise

Jag har haft rejält med fullt upp de senaste dagarna. Knappt vart hemma. Kan ju dra en sammanfattning (för framtids-Louises skull som ska läsa denhär bloggen en vacker dag när hon är 45 och säga "Titta, jag gjorde precis samma saker när jag var 18 som jag gör nu! Festar, spanar på killar och bara är allmänt barnslig..)

Så på torsdagkvällen får jag ett sms på vår mini-kräftskiva här hemma, av Amanda som undrade om jag var sugen på utgång och svaret blev ja, tack! så jag tog mig till Carl och sedan ut och hade en riktigt rolig kväll på dansgolvet.
Fredagen vart det jobb efter skolan och sedan hem till Ella för parlamentet-kväll där vi skrattade åt klipp efter klipp på youtube. Det bästa är att dom blir bättre och bättre för varje gång man kollar på dom!
På lördagsmorgonen tog jag och Linn tåget till Göteborg och tittade på handboll hela dagen, och sedan blev jag kvar där över natten. Kändes nästan som jag var med på cupen och då blev jag ännu mer sugen på att spela.
Hela söndagen kollade jag också på match efter match. Åh vad roligt tänker ni? Ja som fän faktiskt.

Det var min helg det. Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0