om det slår gnistor är det knappast dig jag tänder på

Det var knappt någon skola idag så jag har bara vart där för att ta närvaro och nu är jag hemma för att hänga med skolböckerna. Ja, ni läste rätt - en fredag.. Men inte hela fredagen för ikväll ska jag titta på Emil.. eh, jag menar idol och ha det mys med fina vänner.

Åh jag vill bara gå på stan och hänga in en massa nya fina höstkläder i min garderob men jag ska fan hålla mig till Berlin nu. Det ska blir riktigt skönt att få komma iväg en sväng. Höstlovet kommer bli så himla bra, och det kan knappast vara mer efterlängtat efter allt vi har i skolan nu. Känner att jag inte riktigt hinner med i tempot.

Men för er som kan slösa pengar men ändå inte vill slösa så mycket, kolla nästa inlägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0