hela världens hunger samlad i mig

Jag var ute på en pw igår och det pinsamma är att det känns idag. Om man får träningsvärk efter att ha vart ute och gått, hur vältränad är man då? Hehe

Hade i alla fall en himla mysig kväll igår hos Linn med trevligt umgänge. Tackar vi för! Sen råkade jag stanna uppe halva natten och titta på parlamentet-klipp på grund av en viss Ella som hela tiden skrev skämt efter skämt därifrån. Helt och hållet hennes fel. Så jag somnade väl någon gång efter 4..

Idag är det plugg som gäller. Känns helknäppt för jag har nog aldrig tidigare i mitt liv pluggat på varken en fredag eller lördag. Söndag har väl skett sådär någon enstaka gång men helgen är ju till för att vara ledig på så det här känns inte bra. Till kvällen blir det lite party i alle fall!

Kommentarer
Postat av: ella

kan inte hjälpa att parlamentet är sjuk bra och att jag var tvungen att dra alla skämt till dig, det var ju inte jag som satte på datorn efter du hade stängt av den? ;) hihihi

2011-10-15 @ 20:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0