roscoe roscoe

Terminens sista prov går av stapeln imorgon och jag har kännt mig lite deppig hela dagen för att jag visste att jag skulle behöva plugga en hel del idag. Jag har gjort ikapp det som jag inte gjort på lektionerna och i läxa nu hemma, fast ändå är det en del kvar. Hoppas på något slags mirakel som ska få mig att minnas varenda ord Moncan (vår lärare) har sagt, när jag sitter där med provet.

Imorgon är det en väldigt bra dag annars, om man räknar bort provet. Detta har två orsaker:
1. Min syster Sofie och Jared kommer till oss över några dagar.
2. Johnossi spelar på Liseberg!!!
Kl 20 imorgon kväll ska de stå på stora scenen på Liseberg och jag hade gärna stått precis nedanför och sjungit med i alla låtar, för jag älskar varenda en. Jag vet dock inte om jag har någon vän som är lika intresserad. Det är ju inte lika stort intresse som när Maggio var där i alla fall. Men det skulle vara grymt och se!

Nu ska jag läsa igenom lite fler blogginlägg innan jag somnar. Borde egentligen stänga av datorn för det är specialidrott imorgon kl 8, men vafan - det är min sista ändå! Godnatt.


Kommentarer
Postat av: ida

ååååååå john och ossi !!!!!

2011-06-08 @ 19:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0