sista kvällen

Ikväll var det sista kvällen och nu ska jag och min bror försöka vara uppe så länge som möjligt så vi sover under hela flygtiden sen.

Vilka sjukt underbara dagar jag haft de två sista nu. Igår var vi på en båttur till similian islands och såg de finaste stränderna jag någonsin sett. Sanden såg ut som snö så vit var den och vattnet var helt kristallklart och ljusblått som en pool. Jag kunde sitta och bara titta, och då är inte jag en som brukar fascineras av vacker natur direkt. Jag har nog en hel del bilder men de är på kameran och får laddas upp hemma i Sverige.

Idag har vi bara njutit av solen. Eftersom det ändå var sista dagen laddade jag upp med honungs- och chokladflingor samt pannkakor med sirap till frukost. Det var speciellt annorlunda mot andra dagar men det blev lite extra imorse. Är rädd för att inte bli igenkänd när jag kommer hem för det är i den stilen mina måltider har sett ut. Efter frukost hängde vi på stranden och stannade där hela dagen. Ikväll har vi ätit och gått runt på stan och jag köpte mig en fin lampa faktiskt, den blir bra i mitt nya rum som får fixas iordning!

Vi hörs om ungefär 24 timmar då jag borde befinna mig i Skövde igen. Känns så långt borta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0