De 2 senaste

Vi hyrde moppar igår och idag och hela gårdagen åkte vi runt bland de olika stränderna här. Vi åkte till Big C först, ett shoppingcenter som inte alls var ett shoppingcenter utan mer en stor mataffär så vi åkte vidare. Tog oss till Kata beach och åt, solade och sedan även bokade ett hotell där. Sen åkte vi tillbaka hem till Bang Tao beach och duschade för att sedan spendera kvällen i Pa Tong. Gick runt bland alla små affärer där thailändarna tjatar "Cheap cheap! Look inside!".

Idag var det ingen som orkade åka hela dagen igen så vi tog det lugnt vid poolen först och efter det ner till stranden. Där hyrde vi jetski av en kille och fan va kul det var!!! Fick se en hel ny sida av mamma som inte tog det lugnt en sekund, hon körde sicksack och siktade in sig på att flyga över vågorna i full gas! Det blev en timmas oljemassage på stranden också med ljudet av vågorna i bakgrunden. Nu på kvällen var vi inne i Pa Tong igen och denna gången fick jag med mig en skitsnygg väska hem. Fick också en slags fotpeeling eller vad man ska kalla det. Man sätter fötterna i ett akvarium med massor med småfiskar som börjar äta på fötterna. Jag vet inte riktigt vad dom äter men det var väl ungefär som att fila fötterna för efteråt var dom helt lena. Det var inte lätt att sitta still i alla fall för fan vad det kittlades!

Imorgon ska vi byta hotell till det på Kata beach så det blir lite omväxling här. Molnen är borta nu också så det är strålande sol, vill aldrig åka ifrån värmen! Nu ska jag sova för jag är helt slutt. Natten!

Väntar på pannkaka med nutella och kokos. Minst en varje dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0