the story never ends

Tog mig ner på stan med fina Elin och Ida efter skolan för att hitta en present till en vän, som fyller 18 nästa vecka men som ska firas imorgon. Tog ett bra tag innan vi kunde bestämma oss men nu får vi hoppas att det blir bra ändå. Tog löpet till bussen och åkte hem, så nu borde jag egentligen läsa om första världskriget men jag är sugen på modebloggar och apelsin så det får vi ta tag i senare.

En annan vän har precis kommit hem från Thailand och här sitter jag och nästan gråter av tillbakalängtan när jag tittar på de fina bilderna. Thailand är nog det bästa landet jag varit i hittills, eller om Kroatien kanske är med och delar förstaplatsen. Men aaaah vad jag vill ha vit sand istället för vit snö och solglasögon för att man blir bländad av den ljusa solen, inte den ljusa snön!

Bjuder på en sjukt snygg bild från khao lak


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0