weekend

Tänkte dra en helgresumé för er förstår ni. I fredags vart det stan med Matilda innan jag kilade hem och gjorde mig i ordning för kvällen. Sedan vart det förkrök med dans och gott att dricka med ett härligt gäng hos Elin innan vi åkte vidare ner mot stan. Där väntade ännu mer dans heeela kvällen och det blev en förjäkla rolig kväll!! Det roligaste är ju att dansa till Sexy and I know it, haha får inte nog!

Sedan på lördagen åkte jag och Ella till götet där vi egentligen skulle gå på jul på liseberg men vi var för sugna på bakispizza så vi hann inte med det. Istället tog vi spårvagnen och googlade som fan för att hitta närmsta pizzeria, och den satt riktigt fint sedan när vi väl var framme. 1,5 timma senare kunde vi börja shoppingen. Köpte mig en möjlig nyårsklänning och ett linne som jag kan visa upp.

På kvällen var jag så slut så jag hängde i soffan hela kvällen. Och nästa dag var det bara att åka och jobba i några timmar. Riktigt bra helg och känns ännu bättre idag när sista provet för i år är gjort och jag nästan kan ta jullov från allt plugg!


En bild från fredag på mig, Ida och även lite Frida. Borden blinkade i olika färger så korten blev himla fina! Andra bilden är från göteborg med Ella. Kunde vi inte åka till liseberg och äta knäckäpplen där så fick vi käka mitt i stan!

Kommentarer
Postat av: ella

haha får tacka mina starka tänder som kunde bita sönder det hårda äpplet !

2011-12-12 @ 19:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0