we are closer

Jag har nyss käkat en liten nyårsmiddag med familjen här hemma, med kräftor, hummer och vitlöksbröd. Det var himla gott efter att ha sparat mig på jobbet innan för att vara hungrig när jag kom hem efter 9. Annars har jag inte gjort mycket mer idag än sovit ut och tittat på how i met your mother. Har jag nämnt att jag brukar kolla på den serien?

De senaste dagarna efter stockholm har jag hunnit med en tripp till göteborg med Linn där vi tittade på norden cup i handboll, gick på stan och lunchade med sushi. Och igår åkte jag runt och fixade lite inför en av Linns julklappar. Ni vet att årets julklapp är matkassen så hon fick min egna matkasse med olika saker som vi periodvis alltid åt  tillsammans. Av henne fick jag de perfekta smyckena till nyår plus ett läppbalsam, så jag blev riktigt glad!

Imorgon är dagen som vi har väntat på så länge här och jag är farligt taggad. Jag ser fram emot det så himla mycket så jag vet inte om jag kommer kunna sova inatt. Det är nyår + Linns 18årsdag och det ska firas ordentligt. Vi ska äta gott, dricka gott och fira hela kvällen hos Linn så det kommer säkert bli kanon!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0