hey i made it

Vilken jäkla grym dag jag har haft!! Började med sovmorgon till efter 11 någon gång eftersom det var studiedag idag. Drog och handlade extra god frukost med mamma och just som när jag sitter där och äter framför how i met your mother kommer Jossan upp för trappan och så ser jag hennes bild i fönstret. Så först tänkte jag ju att hon hade övningskört hit själv, och hoppats på att polisen inte skulle se henne. Så jag frågade en massa dumma frågor som att hur fan hon vågade det? Jossan: men jag tog körkort imorse. Och då började jag gråta och skratta på samma gång, haha. Så efter att ha ställt upp som skidmodell för Lisa så drog vi och handlade ingredienser till julbak och tog bilen till Tibro där Jossan har stuga. Några timmar senare efter besök hos alla henens släktingar var vi framme och kunde börja baka allt som vi sedan märkte blev helt misslyckat.

Nu har jag nyss kommit hem efter att ha lärt Jossan hur man slirar med bilen. Fick nämligen lära mig det själv igår så nu kommer jag nog hänga på isiga parkeringar framöver. Helvete vad kul det är!!

Nu ska jag youtuba något kul innan jag somnar och så vill jag bara säga GRATTIS IGEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0