finally friday

Som jag har längtat efter denna fredag! Även idag har jag vart i skolan en snabbis och sedan med Ella på stan. Trodde inte att vi skulle byta några julklappar i famijen i år eftersom vi ska ut och resa men så blev det inte. Ska fortfarande handla till mina syskon och så har jag en annan idé. Sen ska vi också köra dendär julklappsleken där alla köper en enda present som passar alla. Frågan är bara vad som kan passa en mamma, en pappa, en syster på 25 och en bror på 15? Jag vill ju ändå hitta på något roligt, får fundera på den ett tag.

Det som jag då sett fram emot ända sedan jag fick inbjudan för några veckor sedan är julbordet ikväll. Ska hem till Elin om ett tag som bjuder på gott att äta och jäkligt fint sällskap. Jag har gått och drömt hela dagen! Nu sitter jag och funderar på vad för juligt jag ska klä mig i. Det lutar åt röd kavaj eller svart med glitter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0