browsing and scrolling

Sitter och bläddrar igenom hemsida efter hemsida och kollar på tänkbara klänningar inför nyår. Inte så att jag har panik att jag måste hitta den perfekta klänningen, så illa är det inte. Jag tycker det bara är kul att kolla på sida efter sida med kläder så det är ingen fara. Och en nyårsklänning kan man alltid lösa i sista sekund, det ordnar sig! Men jag skulle ändå vilja hitta en annorlunda, känner för att ta ut svängarna lite kan man säga. Får söka vidare helt enkelt.

Annars är jag nyduschad efter ett pass på gymmet med Alma, känns bra att vara tillbaks i lite träningsrutiner. Då mår man bättre också! Nu tänkte jag kolla ikapp de avsnitt jag missat av julkalendern här under täcket med julstjärnan tänd i fönstret. MYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0