18års fiesta!

Och jag hade en så jäkla bra kväll igår! Jag hade verkligen skitkul och jag är så glad att alla ville komma. Hoppas alla hade en lika rolig kväll som jag för jag tycker verkligen det blev lyckat! Och en massa fina presenter fick jag! Tack så jättemycket allihopa för dem och för att ni gjorde kvällen så jäkla bra!

Det var ju som sagt dåligt väder så jag dukade upp långbord inne i vår ladugård (nej, jag bor inte på landet och har inte en massa bonne-djur). Ställde ut en massa ljus och fixade lite tilltugg gjorde jag också. Sen kom det fina vänner vid sju och kvällen avslutades med äggröra och bacon någongång på natten.

Idag har jag vart så sjukt trött så jag har sovit verkligen hela dagen. Minns inte om jag sovit så mycket på en dag någon gång, för jag brukar aldrig kunna somna om. Ikväll ska jag äta med familjen plus min systers pojkvän plus hans syster plus min systers kompisar. Sedan tar jag bussen till Hjo och Kalle där det är lite fest. Men det blir lugnt ikväll så tänkte göra tsunami i hans pool istället och äga lite på beachvolleyplanen. Har jag sagt att jag är grym på volleyboll? Inte? Ne, men det är jag!

Dags att göra sig iordning..

Två från igår

Kommentarer
Postat av: ida

bästa louise, tack för en magisk kväll med magiskt tilltugg, magiska människor och ett magiskt födelsedagsbarn! ps. din blogg äger ds.

2011-08-07 @ 01:38:18
Postat av: Louise

åh vad glad jag blir, tack själv kära vän!!!

2011-08-07 @ 18:52:54
URL: http://louiseo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0