from sunrise to sunset

Jag hade en himla bra dag igår. Det är matfestival här i Skövde så jag och Linn jobbade oss till några gratis matbiljetter och sedan var det bara att börja käka. Kyckling i röd curry, friterad banan och chokladbakelse var favoriterna. Sedan tog vi bilen till Hjo, kollade på handboll och gled runt. Jag kan inte sluta älska att köra bil! Tyckte till och med det var kul att övningsköra till Stockholm 4 timmar i sträck? Efteråt blev det mer mat innan vi åkte hem hit och sedan drog till Albin för lite fiesta. Det var trevligt men jag kände mig lite osugen så det blev en ganska tidig kväll.

Today I don't feel like doing anything så det är precis vad jag ska göra. Slappaaa!

Ledsen att jag inte har några bilder att posta men kameran är som borttrollad. Har kollat med hotellet flera gånger men ingenting..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0