radioactive

Slappa söndagar är guld. Jag har sovit länge länge idag framför tvn med en katt på magen. Ikväll blir det mer tv när The Guardian, min favorit, är på 4an. Av någon anledning blir filmerna alltid mer intresseranta när de går på tv, även om man lika gärna kan leta fram den bland skivorna hemma. Samma sak med låtar på radio, då blir man så chockad att den låten redan börjat spelas där även om man halvtröttnat på den på datorn. På tal om det håller jag på och letar efter lite ny musik att fräscha upp listan med. Har hittat en del lockande. Vet inte om ni ens klickar på play-knappen på youtuberemsorna men jag slänger upp dem ändå. Nej, nu ska jag göra mig lite te och kanske trycka ner ännu en bulle!

Spotifylistan länkad här



The Temper Trap - Sweet disposition


Jerry Hoffmaestro ft. Dj Vietnaam - Hur högt?


Vincent - Baby hurricane


Tinie Tempah ft. Eric Turner - Written in the stars


Akon - Angel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0