10 dagar kvar

Jag räknar ner dagarna till förhoppningsvis senast nästa lördag. Då flyttar jag nämligen, helt själv, till min syster Sofies lägenhet. Så skönt att den ligger bra nära skolan och jag slipper cykla dessa långa sträckor varje dag! Jag ska klara mig själv, laga mat, diska, städa, tvätta och allt sånt som hör till. Tur att jag har Linn som kommer och hälsar på.
Lägenheten har jag till efter jul någon gång. Ååå det ska bli så skönt att bo i stan! Jag längtar ihjäl mig! 10 dagar kvar...


Kommentarer
Postat av: Anonym

om jag kommer och hälsar på så betyder det att jag inte behöver göra nåt av alla dessa sysslor, krryyymmt

2010-10-21 @ 08:35:18
URL: http://peacelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0