Lucky day

Det här är helt sjukt!!! Min första dag som jobbsökande på stan gav resultat!! Var inne på Lindex och lämnade CV- 2 min senare ringer dom och frågar om jag kan komma på intervju! Så nu ska jag jobba min första dag redan imorgon och har fått några tider för nästa vecka. Sen får vi ju se hur mycket det kan bli framöver men alltid en början!!! Jag är så glaaaad!!!

Annars så bor vi i en jättefin, ljus, vit och fräsch lägenhet! Vi kommer trivas så bra här!! Jag har redan hittat min favoritplats i lägenheten där jag vill ha min säng, får se om det godkänns av de andra hehe.. Resten går inte så bra. Det har vart lite krångel med saker som inte vart klara men får försöka lösa det snart!

Nu ska jag se på film och dricka te med mina roommates, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0