sometimes i get a good feeling

Jag har haft en så jäkla bra dag! Jag har vart med min lillebror på stan och fyllt på någon annans garderob för en gångs skull. Men att köpa grejer till honom är minst lika kul som att köpa grejer till mig själv. Det är lite kul för om jag säger att något är snyggt så tycker han också det sen.

Under tiden fick jag ett riktigt roligt samtal. Vågar inte riktigt berätta vad det är för vill inte ta ut något i förväg. Äsh okejdå, det var en arbetsintervju!!! Jag är nöjd bara att ha få komma på intervju så jag har inget att förlora kan man väl säga. Men jag känner mig läskigt vuxen nu. Jag har ju aldrig vart på intervju för något förut, det här känns för seriöst! Men det är en stor chans så jag får hoppas på det bästa!

Imorgon kommer bli ännu en bra dag. Drar med Linn till Göteborg nämligen! Nä nu ska jag se på Baksmällan, mors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0