don't worry, this too shall pass

Jo men jag har haft ett riktigt bra påsklov ändå! Fin dag i Göteborg, fruktdopp i choklad med fina vänner, grym och sjuk utgång, jobb tidigt som fan dagen efter, bakispizza med påminnelser om gårdagen, äggjakt, påskafton med middag, grymt sällskap och ännu en utgång och sen vart det lugnt. Så när jag tänker tillbaka så har det vart ganska bra ändå. Jag tycker det saknas lite vårväder bara. Jag vill dra igång med grillkvällarna!!

Imorgon ska jag tillbaka till skolan igen och det känns inte så jobbigt, förutom en ovanligt klurig inlämning som ska in på onsdag. Men först ska jag ner till Partille och se på Skövde mot Sävehof!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0