bra helg

Igår vart det fest hos Freddy och det var en riktigt bra kväll tycker jag. Knäppa grejer som händer precis som det ska va! Många fula danser bland annat och skönt umgänge. Träffade Lisa på bussen hem och sedan träffade vi ett par som var typ 10 år äldre och hamnade på bild på tjejens facebook. Varför vet jag inte?

Idag har jag vart trött som fan. Vet inte hur många avsnitt av how i met your mother som har gått åt idag men tv-soffan har i alla fall vart min bästa vän. Plugga var väl det jag egentligen skulle göra men jag har noll ork så får väl ta det imorgon antar jag. Sådär lite stressigt dagen innan. Ska bli skönt när dessa två kommande veckor är över. Då är det äntligen höstlov och jag åker till Berlin i några dagar.

Nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0