Trossan 18 år!

Ikväll åkte jag, Linn och Amanda upp på berget och medan de fixade i ordning åkte jag och satte en ögonbindel på jossan, körde henne till berget och ledde henne fram till sjön där de tänt ljus, lagt ut filtar och vinterjackor och fixat lite gott. Det är nämligen jossans 18årsdag som skulle firas! Så STORT grattis igen!

Vi började fira redan igår när klockan slog tolv då vi gick in på mummel och även firade 250 dagar till studenten!! Det var en skitrolig men jäkligt svettig kväll, det var alanya all over kan man säga. Dansade hela natten å kom hem med en härlig fläskläpp på det haha. På nåt jäkla sätt så "bet" jag väl Amanda i huvudet så hon har också skitont;)

Nu tänkte jag sova i tid för en gångs skull, har nog inte lagt mig såhär tidigt sen skolan började. Har dock en mygga som surrar runt mitt huvud någonstans som jag inte får tag på!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0