när allt är miserabelt

Här vart det torrt på inlägg. Ledsen buddies!

Nu vart det i alla fall äntligen fredag och valet har gjorts mellan klassfest och mys med vänner. Det blev det senare alternativet och vi ska hem till Almgren och se på idol (läs: dreggla efter Emil Elton) och äta tacos. Åh det ska bli så kul och skönt och trevligt och mysigt och allt sånt där bra, för jag har verkligen saknat en sån kväll med fina vänner!

Annars har jag hängt på stan idag med Linn, Ella och Matilda och nu jävlar är det fan köpstopp. Det var efter en skjorta som inhandlades idag som jag fortfarande är lite osäker på. Den är inte riktigt jag kanske men är himla snygg ändå. Ni kan ju få se, varför inte liksom? Ska knäppa en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0