lågtryck

Ett av två prov gjorda denna veckan. Kändes att jag inte var tillräckligt förberedd men hoppas på att klara det ändå. Dags för nästa prov imorgon och nu eftersom jag tycker att jag pluggat så mycket igår så tycker jag att jag är värd att slippa plugga lite. Därför har jag gjort en massa andra ovärda saker som att sitta vid datorn i för många timmar, kolla på gamla Britney Spears-videos, titta på kakel till vårt nya badrum, spela temple run och äta lussebullar och varm oboy. Okej, det sista var fan inte ovärt någonstans för det var riktigt gott och juligt. Det vore bättre om det snöade och var helt vitt för regnet ger mig huvudvärk. Jag sa det till mamma hon ba: Ja, jag vet. Jag har också det. Jag: Aha, vad har det med saken att göra? Hon: Jo, men det är ju lågtryck.

Somnade gott i mysfåtöljen också med boken på magen och nu kommer jag inte på fler undanflykter så nu får jag väl ta tag i plugget. Dags för lite kartläsning!

Tjött chey

Kommentarer
Postat av: ella

och i och med den bilden behöver jag inte oroa mig över att emil ska prata mer med dig

2011-10-18 @ 18:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0