happiness

Haft en riktigt bra helg uppe i Stockholm. Körde hela vägen dit och hem så där fick jag 8 timmars övningskörning gjord. Vi kom dit vid 10 på lördagen och sedan åkte vi in till stan och kollade på när mamma och mina systrar Frida och Malin skulle springa. Så vi trängdes bland allt folk och tog oss till olika ställen där de skulle passera. Tyvärr var Malin tvungen att bryta för hon kunde inte böja knäet men att ha sprungit 35 km med knäont är inte så illa ändå! Mamma och Frida sprang i mål hand i hand på 4.33 så de är sååå duktiga alla tre!!

Idag har jag bara tränat för jag kom hem ganska sent efter skolan. Hann med en sväng på stan under dagen också och köpte mig en fin men ganska vanlig långklänning för endast femtio riksdaler!!! Så idag är jag glad. Ska bara klippa och fixa lite så den passar mig först.


Malin, Frida och mamma innan loppet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0