tebaks

Hejhejhej! Nu är jag hemma igen efter några helt grymma dagar i Sthlm. Moské, museum och riksdagsbesök var väl inte det allra roligaste men det blir ju vad man gör det till också. Annars hade jag jättekul på stan med Elin, Matilda och Helena! Och medan alla andra var på bio på torsdagsnatten skrattade vi åt varandra på vandrarhemmet. Mycket mer fanns det inte att göra när man är 17 år och det är iskallt ute.
När klassen lämnade mig mötte jag upp min syster Frida och vi fortsatte en liten sväng på stan. Sedan gick vi till Melanders och njöt på uteserveringen i solen. På kvällen blev det pizza och spel.
I lördags drog jag och min syster Malin till mormor och morfar och hälsade på och sen drog jag och syster Sofie till Kista och Frida och såg Hur många lingon finns det i världen?. Jag har haft en underbar helg och vill redan tillbaka för att denna dagen blev skit så fort jag kom hem för att min pappa har pajat min dator så allt har försvunnit!!! Datorn är ju min andra halva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0