all this time you've had it in you. you just sometimes need a push




Hela dagen ute i solen och en liten sväng på stan. Fått höra om gårdagen av de som vart ute och då plågas man lite av att bara vara 17. 87 dagar kvar säger nedräknaren!!!

Fick en inbjudan om att följa med till Hjo för grillning och då hakade jag glatt på. Satt ute ända till klockan 12 ikväll och det måste nog vara rekord för i år. Inte så jättekallt ändå, bara med tunn jacka och filt. Vi närmar oss varmare grader mina damer (och herrar)! Lite gitarr, spel och skratt och sedan tog jag bussen till Skövde igen. Jag har inte vart så rädd för mörkret förut och för att gå hem själv men det verkar som jag börjat inbilla mig att se saker runt omkring mig, som gör att jag får någon konstig känsla. Det är som ett rus(?) av rädsla som kommer och sedan försvinner nästan lika fort. Som gör att hjärtat hoppar till kan man säga. Men det är väl bara att inse att det inte finns några spöken i hentorp. Med det upprepat i min hjärna några gånger går jag och lägger mig ensam i ett tomt hus...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0