skogen baby

Håller på och packar inför skogsresan. Eller håller på gör jag ju inte, jag äter popcorn och tittar på tv, det gör jag. Zappade förbi the x-effect på MTV, jag är inte så insatt i det men de kan väl inte frivilligt vilja vara med i det programmet? Det är ju inte direkt någon slump att ett gammalt par kommer med sina nya till samma hotell. Jag kanske har missat poängen helt men de är ju ändå filmade på tv. Vill de inte förlora sina partners hade de ju inte gått med på det?

Får återgå till packningen... snart. Hatar att packa, och att packa upp. Resväskan från Stockholm ligger fortfarande i mitt rum och därifrån kom jag hem den 16 augusti. Jag kan förresten slänga upp några bilder därifrån!


Bilder från The Voice -10

Bilder med snygga ben & stjärnvinst från grönan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0