just human


Hemma från två dagar i skogen. FYFAAAAN! Vi kom till ett ställe långt utanför Karlsborg med dålig täckning. I några timmar hade vi ingenting att göra innan vi sedan hade lekar i olika lag. Det var väl helt okej ändå. Jag och mina trötta vänner Elin och Linn spelade finns i sjön och jag lyckades väl få 4 par på kanske 4 omgångar. Det värsta började när vi skulle gå och lägga oss. Sjukt kissnödig och iskall var jag även om jag hade på mig mjukisbyxor, 2 luvtröjor, vantar och halsduk nerkrupen i en sovsäck i ett stort indiantält. Vaknade flera gånger och vid halv 3 kunde var jag tvungen att gå upp. Gick och la mig igen vid 3 typ, vaknade 1000 gånger och sista gången av något som lät som ett larm. Då hade någon kastat in någon liten sak som tjöt skithögt kl 7 på morgonen. Trodde bara myggor fanns på sommaren men det var visst i Ösjönäs de samlas när det är kallt. Högra delen av mitt ansikte ser ut som en puckelpist. FAN vad skönt det var att komma hem sen!

Nu ska jag packa igen för att tillbringa helgen i göteborg. Dags för cup men nu slipper jag luftmadrassen, vi sover på scandic! Lyxigt hehe...

Mer bilder kommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0