just a bunch of numbers

Jobbig fredag med skola till 15, träning 16 till 18 och sedan möte till 19. Sen hem och titta på idol vid 20  till 21 och senare vid 22 cykla ut i mörkret till andra sidan berget. Tog med mig 3 överraskningar: godis, glass och mig själv såklart.

Imorgon (eller idag faktiskt, 18 sept) fyller min fina mamma år. Jag ska gå upp vid 9 imorgon för att sjunga och ge henne mina presenter. Hon ska få ett förkläde, som hon önskat sig, och en stekspade som är formad som ett kläckt ägg. Vilken bra dotter jag är, skitbra presenter! Pappa har köpt glasstårta också för det är bara mamma som bakar och hon kan ju inte baka en tårta till sig själv. Samling vid 11 sedan för avresa mot göteborg igen. Dags att vinna lite matcher nu.

Men nu ska jag bara slå in presenterna och sedan krypa ner i rena lakan! Nattis

Kommentarer
Postat av: linn

rena lakan? DU SKÄMTAR? :D

2010-09-18 @ 08:49:03
URL: http://peacelinn.blogg.se/
Postat av: louise

true story!

2010-09-21 @ 22:42:15
URL: http://louiseo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0