Mvh Klagarsson

Jag är uttråkad till max, så det är väl egentligen därför jag skriver här. Ni vet när man tröttnat på alla andra appar efter att uppdaterat alla sociala medier för många gånger... Hur som helst är jag tydligen sjuk. Jag som inte alls var orolig häromdagen när jag hade ont i halsen. "Nää det är lugnt, jag blir aldrig sjuk" Jorå.

De andra är på jobbet så jag funderar på att ta mig till deras café och dricka the och c-vitamin. Om jag orkar ta mig upp ur sängen dvs.. Fan va det suger å va sjuk när man inte har föräldrarna där. Kunde ju längta efter att bli sjuk bara för att de skulle slava för en och hämta eller köpa vad man nu än ville ha!

Det är svinkallt ute också, fastän det bara (!!) är minus 9 idag.. Men får väl ta på mig allt jag äger och gå till affären själv då, eftersom ingen är här och kan va min bitch..


Kommentarer
Postat av: Your hoe

Jag kan va din bitch

2013-01-18 @ 14:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0