helgresumé

Jag har haft en himla fin helg! Hängde först med Magda på fredagen efter jobbet och sedan hade jag fredagsmys hos Karin efter att ha varit på vårt favoritställe - gotdeslottet! Det är rena himmelriket där. Hur mycket godis som helst och ännu bättre - hur mycket choklad som helst! Fan att man skulle hitta det stället, nu är jag där för ofta...

Innan jobbet på lördagen låg jag och Ella på innegården i bikini och solade. Det var verkligen varmt! Så nu måste jag hitta mig en bikini också. Brukar alltid gå loss på våren och vilja ha varenda en redan i februari men i år tycker jag det har vart dåligt. Har i alla fall hittat mig en neongul på mitt kära Lindex som jag tänkte köra på.
Sedan drog jag iväg och jobbade som sagt och tänkte ha en lugn kväll hemma och se någon film men det gick ju inte för sig. Det blev lite förfest här innan jag mötte upp Silje, Karin och hennes vän Matteo och drog ut och dansade. Det blev både homo- och hetroklubb den kvällen haha!

Mådde sådär på söndagen men drog ut å käkade middag på Vapiano på kvällen, återigen med Karin å gänget och fortsatte med lite bakishäng hemma hos henne sedan. Ja, himla bra helg och nu tänkte jag kicka igång veckan med att svettas rejält på gymmet. Känns som jag behöver det! När jag skulle springa 18 i onsdags så fick jag nämligen helt sjukt ont i revbenet vid 16 km ungefär. Så jag har vilat sedan dess för jag blev skiträdd att det skulle ta lång tid innan det blev bra igen. Freakar ur ifall jag inte kommer kunna träna! Men nu känns det redan bättre så haha! Nej, nu ska träningskläderna på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0