On a bus

Hej!! Nu sitter jag på bussen tillbaka till Oslo. Åkte tåget från Skövde till Göteborg kl 6 imorse och sov hela vägen ner. Sedan vaknade jag till lite när de sa att tåget snart ankom till Göteborg men somnar visst om och väcks av att en främling ba: "du, vi är framme nu" och skakar om mig. Så jag får fram nåt nervöst skratt och ser att resten av tåget är tomt, haha.

Hur som helst har helgen vart jättebra förutom igår då jag hade min värsta bakfylla i mitt liv!! Folk kan ju säga så typ: "jag har aldrig varit såhär bakis i hela mitt liv" men asså jag har ALDRIG varit så bakis i hela mitt liv!!!! Inte ens 2 spyor, 3 bakisbajs och 3 powernaps hjälpte! Vid 12 på kvällen så mådde jag väl lite bättre men fortfarande skit. Kunde knappt gå, röra på mig eller äta på hela dagen. Och vart fan kom det ifrån? Ska man inte må så om man druckit typ två flaskor vodka kvällen innan?? Nej det går tydligen ändå...

Men förutom söndagens tillstånd (som gjorde det lite svårt för mig att göra saker jag hade tänkt att hinna med) så var helgen bra. Vi firade mamma med 65 pers i vår ladugård där de ställt fram massa mat och dryck och folk höll tal och vi barn gjorde en quiz. Och sedan dansade de vuxna sådär fult som bara dom kan och jag och Linn drog in till stan istället. Landade hemma igen kl 6 och det kanske är därför jag är så trött. Skulle behöva sova lite till känner jag så ska nog försöka med det här på bussen. När jag kommer fram till Oslo är det bar fort hem och sen ner igen för att jobba till 22.. Lär va ganska slut sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0