Keep your eye on the price

Hej! Jag ska iväg och jobba min tredje dag om ett tag! Det går bättre och bättre för varje dag och jag tror i alla fall att jag lär mig mer och mer. Norskan är lite svår men det ska nog inte va några problem om några veckor. Har nog lärt mig de allra viktigaste orden för att jobba i klädaffär i alla fall:)

Det är väl ungefär vad vi håller på med här på dagarna - jobbar och söker jobb. Men det ska nog inte vara några problem att få jobb, så snart är vi säkert iväg på nya arbeten allihopa! Vi har ju inte ens vart här en vecka!

Jag hade tänkt att åka hem imorgon för att jobba i Skövde, men det blev ju ändrade planer så vi får se efter lördag hur nästa veckas schema ser ut. Men till nästa helg ska jag hem iaf för då ska vi fira mammas födelsedag med en big fat fest! Längtar!!

Det blir lite tråkiga inlägg nu kanske eftersom vi inte gör så mycket mer än äter, sover och jobbar. Och någon dator har jag heller inte med mig.. Men när vårt riktiga Oslo-liv drar igång, då ska det nog kunna bli lite roligare inlägg!! Ha de bra så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0