En dag kvar...

Vilken jäkla oväntad dag!! Vaknade av att Ella hade något intressant samtal där jag försökte lista ut vem hon kunde prata med. Somnade om och vaknade av att min mobil ringde. Då var det en som undrade om vi kunde komma och jobba på coca cola och eftersom Ella skulle på en intervju idag så fick jag ta det. Så jag kastade i mig frukost och hamnade på ett lager någonstans utanför Oslo. Där fick jag... diska coca cola-kylar i alldeles för stora kläder och gummistövlar!! Haha fyfan, det va ju så sjukt tråkigt!! Det bästa var när jag fick se fikarummet med gratis dricka och frukt! Gick och tjuvåt kalla stora blå vindruvor resten av tiden.

Nej just det, det bästa var ju vad jag tjänade. Förutom lön så snackade jag till mig 24 liter cola och fanta. Detta släpade jag och Ella först runt i en kundvagn på Ikea (och fick frågan från några utlänningar om man kunde köpa dom där) och sedan på bussen och spårvagnen hem till oss. Då var det också en massa folk som frågade om vi delade ut gratis brus!

Annars är det endast en dag kvar tills jag åker hem!! Har börjat packa lite.. I min enorma resväska hittar man ett par trosor. Det räcker! Ska först jobba till 22 innan jag tar bussen hem till landet med det normala språket! Längtar så ja döööör!

Nej men hörni, jag ska sova nu! Natt med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0