this is where the story ends

Haft en riktigt härlig helg! Räknade ner timmarna till jag fick komma hem och träffa alla mina sambos samtidigt plus ännu bättre - Elin! Det blir inte så ofta vi ses alla fyra nämligen för vi jobbar så olika. Hur som helst så åt vi potatisgratäng, kött och sallad (lyxmat fölr oss) och sedan hade Elin med sig världens bästa present - flera kilo godis!! Så vi var jäkligt proppmätta.

På lördagen var det verkligen skittråkigt väder, det regnade heeela dagen. Men vi tog oss ner till stan och tog en kaffe på Ellas och Idas jobb. Sedan åkte vi till ett shoppingcenter och gick runt en stund. Fick med mig ett par skor!! När vi kom hem bakade vi pizza, drack vin och spelade spel innan vi tog oss vidare till Rasmus och Olof där det blev några glas till.

Det var väl i stora drag min fina helg. Denna måndag, som innebar ny vecka innebar även jobb. Men jag kickade igång med ännu ett varv runt den fina sjön imorse. Rena terapin för mig, perfekt!

Imorgon jobbar jag min första dag på det andra Lindex, som ligger på Karl Johan. Ska bli spääännandeee! Och sen tar jag två dagar ledig i Skövde, ska bli så himla skönt! Nu har min familj flyttat till vårt nya hus också, så det kommer bli kul att se nu när allt är klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0