snart måndag

Hej vänner! Idag har jag sovit bort hela dagen pga huvudvärk. Men det är ju söndag så vad gör det i ett land som tar vara på veckans vilodag? Tar igen det i veckan istället för då är jag ledig typ hela tiden. Det är lite jobbigt för jag vet inte hur mycket jag får jobba. Men jag hoppas verkligen att det blir mer än de få tider jag fått nästa vecka. Tänkte i alla fall ta vara på tiden och passa på att komma igång med träningen igen. Har liksom inte hittat varken tid eller lust till att komma ut och springa när det inte finns några bra ställen att springa på. Jag vill hellre springa i naturen än att stå och vänta på att det ska bli grönt på varenda övergångsställe man kommer till. Så imorgon ska jag och Ida ta oss till en sjö som tydligen ska va fin och ha en grusslinga där vi ska springa.

Annars har jag inte mycket mer planer än att sova ut. Vill inte sitta hemma dock så vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Blir deprimerad bara av att tänka på det. De andra ska iväg på intervjuer och jobb, men jag får väl hitta någon att hänga med. Eller nåt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0