Reborn

Ögonen ville bara slutas igen på jobbet idag men jag tog mig igenom det och jobbade ända till kl 10! Tror jag var helt slut efter min och Idas tidiga löptur imorse, men shit vad bra jag mådde efteråt. Vi tog bussen till en sjö som ligger några km från där vi bor och det var helt sjukt fint! Hela sjön var helt stilla så skogen speglade sig i vattnet. Det skulle va ca 12 km runt men vi har ingen aning om ifall det var det vi sprang. Men vi kom runt efter ett tag i alla fall!

Imorgon jobbar jag bara 5 timmar och det ska bli så skönt att gå på långhelg sen. Ännu bättre är att vår vän Elin kommer hit över helgen så imorn kväll blir det överraskningsmiddag. Åh va jag längtar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0