Bakdag

Hallå på er!! Vi har bakdag här i Oslo idag. Jag har bakat tårta till Victor som hjälpt oss med en massa till lägenheten och för att han fyllt år. Så den har vi precis spiset opp och är redo för att smaka på Idas bullar. Hon har tagit kanelbullens dag heeela vägen från Sverige till Norge för den kan man ju inte missa.

Idag har jag vart ledig så jag har fixat bankkonto och vart på stan med mina sambos. Alla är här nu förresten, vi är fulltaliga - Ida, Ella, Amanda och jag!! Åh det känns så bra att veta att när man kommer hem från jobbet så finns mina fina vänner där hemma och väntar på mig! Fast snart har väl dom egna jobb att gå till för de har redan fått intervjuer osv.. Där har vi några lite mer ambitiösa själar än de två vi bytte ut haha!

Jag fick tips om en smart idé att jag kunde lägga upp några bilder på lägenheten här på bloggen så det tänkte jag att jag skulle göra. Vi börjar komma i ordning lite nu så kan ju va kul att se kanske? Fast jag har ganska många planer kvar för det här stället så än är vi inte klara. Frågan är bara om jag lyckas få mina förslag igenom, men det hoppas jag. De vet att de kan lita på mig;) men hörni jag återkommer med bilder! Hörs snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0