A break from reality

Idag har jag jobbat min första dag på mitt nya jobb! Det gick riktigt bra och alla mina nya kollegor var supersnälla! Nästan alla var svenskar så nu kanske man kommer bli alldeles för bekväm med språket men fan, norskan borde väl hålla i sig!

Nu har jag packat en ganska tom resväska för att åka hem till Skövde i två dagar. Kommer både bli jobbigt och skönt men jag behöver min familj just nu så det är mest positivt ändå. Ska bli spännande att se vårt nya hus också. Ser typ mest fram emot att duscha eller bada i vårt nya badrum som kommer bli så jäkla fett haha! Ska ta en massa bilder som jag ska lägga ut här sen! Nä nu vill jag sova så det blir imorgon snart!! Godnatt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0