they say the best way out is through

Snart slocknar det sista ljuset och jag sitter ensam i en kolsvart lägenhet. Har haft en ganska bra dag trots allt. Har äntligen fått ta lite mer ansvar på jobbet och efteråt åkte jag och Ida till Ikea och köpte pepparkaksdeg och formar. På söndag ska vi julbaka! Det är vad som fått mig att ta mig igenom denhär veckan - pepparkakor och lussebullar på söndag! Vi hade precis betalat när Ida kollar på klockan: "19.42.. gick inte bussen 40?" Haha då fick vi vänta en timma på nästa buss. Men tiden gick ganska snabbt med gratiskaffe tack vare Ikea family-kortet. Bra å ha!

Imorgon är det fredag men det innebär ju förstås inte helg. Jobb imorgon och jobb på lördag. Långpass. Men förhoppningsvis utemiddag och fest på lördag så det ser jag fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0